Saturday, December 6, 2008

agagagagagaga

haritue ktorg g mid.kua jaln2.y ad time tu ktorg 4 capix acp lqmn mal n elya.seyesly awl2 tu aku rs bosan gile babeng.time cri farid la.then nk tgg tah sape2 lg tah.pnt jaln je tp xd hala tuju.aku da nek bosan da.lqmn smart ow time die muncul kt stesen.hahah.ktorg dok tgg punye tgg rupenye capix n mal da d dlm stesen.aku d la jalan jap ngn lqmn.borak2 ngn die.tp time tu die pendiam sgt!aku ne ley ngan laki y senyap ney.xley jaln...tp aku try gak a wat cnvrsation ngn die.ktorg mkn burgerking ritu.acp dtg time tu la.die bwk mmbe.agk pelik tgk acp pkai xmcm rempit.hahah.da xbese.tp syg!gmbr acp xd...o yea.cm aku ckp ngan dorg elya d pon bkn mslh aku.aku xlyn sgt pon.agagaga.lyn ala kadar.die ok je.then ktorg g men boling.lqmn suh aku aja die.hahah.aja la sgt.pawe je die men.sian aku tgk die dok sorg2.aku nk bbual ngan die tp sgan.ececeyy.hahahahahaha.tp ble aku ckp ngan die pon serupe cm xckp.halus gile sore................tu mksd kau ble aku ckp sore die romntik.seyes xd mksd len.yna da pdg len mcm ble bc msg.btol laaa.xtipu....eh2?cm pena dgr lak ayt tu.agagagagagagaga.ktorg blik awl cket coz aku nye pasl.heheh.sory a ey.tp capix sporting.die pon nmpk da pnt.boling pon xbis men.sian wit korg.burn cmtu je.sory sgt2.aku mmg da desperate.lgpon nk g uma capix en.weyyyyy.capix men gitar.cair doooo.yna kt pe?tpesona?hahahaahahahahaa.capix da d mkwe~~~~~~ tp lqmn x.agagagagaga.jap.np aku rs pe y aku tulis ney mostly pasl lqmn?hahahaha.maaf.sy da biul.otak da putus fius.xsgp nk troskn.xterase pon nk tulis hari dlm sejarah tuhh.cm da xd mkne.....biul aku disebabkn sorg je.hahah.adoyai...........tkt nye nk tlalu mhrp.ey!diam la fizah!bisg je.kk fullstop.

No comments: