Friday, January 9, 2009

when skwl reopens..

skola da seminggu stat...tp rs cam da bzman...bz gile...byk gile keje nk kna wat...tido pon rs cm xckop wlupon aku rs aku da byk tido...pnt tu mgatasi waktu tido...huhuhu...o yea...hehehehe.aku tringat.time mmbe2 prs aku tgh men xplore race dgn dak f1,time aku tsrmpk ngn grup faten,d sowg dak f1 ney ckp hai kt aku.hahahaha.dak 2 sweet ow.name die farid.hahaha.zati kt d num die.t aku nk mik la.agagagagagaga.well....sj2 nk mik.xd mksd pape....xkn aku nk msg2 ngn die..gile ke pe..xd keje........dak f1 kot.......farisa kt aku desperate....weyhhhh.tolong laaaa.xdmknenye aku nk desperate.......da la dak f1 kot............lgpon aku kn da d drummer y drum hati aku...ekk???hahahahaha.mgarowwttt je aku neyy.farid tu sweet je.t aku nk mik mys die ah.hahahahaha.biul.k daa2.

No comments: