Monday, October 31, 2011

FB menjadi 'saksi'?

ku sangka panas sampai ke petang rupanya hujan juga petang ni..saya down..i am down..fizh down..down with bold capital letters..DOWN..

alhamdulillah wlupun fizh x la kire da cover sume topic utk exam ni tapi xdla rase susah hati o cuak o resah gelisah tahap karma..but then..apa yg jadi due tge ari ni telah meng-down-kan fizh dgn jayanya..syabas!kepada...

1)saudara yang amat2 saya sayangi

2)sahabat yang amat2 saya kasihi

ok..sejujurnya walaupun kita tak rapat mcm cincin dgn jari manis saya ni but then i sincerely sangat sayang korang..jujur seikhlasnya dari hati..walaupun kita pernah berselisihan pendapat and gurauan yang menyakitkan hati but u should know me better!i've never take it to heart..kalau ye pun fizah marah,it'll be gone even before u realise i'm angry..that's me..that's how i am..

awak yang saya sayangi..u basically know me my whole life..i repeat..MY WHOLE LIFE..n awak kenal dia, yang entah macam mana awak kenal, technically xsampai half of the time that u know me..dan awak hamburkan kata2 tu dekat saya..bila mana saya cuba utk membantu awak..if i am me last year, saya dah takkan pandang awak tahu?alhamdulillah saya adalah saya sekarang..i am truly grateful for that cause i can be patient with what u had said and the way u act..yes saya sabar dgn kelakuan awak tapi awak telah mencarik hati saya tahu?demi lelaki..this is what girls do when they are madly in love..they become blind..they can't see the reality..and so much for 'blood being thicker than water'..it doesn't apply to everyone it seems..

awak yang saya kasihi..sampai macam tu sekali ya awak tak suka saya?hanya Dia yang tahu betapa sedihnya saya bila awak cakap macam tu..jealousy..i wonder how long u've been living with that feeling..saya tahu..kita tak boleh nak puaskan hati semua orang..saya cuba untuk berikan yang terbaik dalam friendship ni..walaupun awak macam kadang2 okay kadang2 tak okay dengan saya, saya still anggap awak as kawan saya..never i thought as otherwise..awak..saya tak tahu nak respond macam mana awak..kita bukan kanak-kanak lagi..kita bukan di sekolah agama where kita rasa cemburu bila laki yang kita suka suka dekat orang lain..kita bukan di sekolah menengah where kita nak suka dekat laki yang rapat dengan kawan kita..kita dah besar..saya rasa nak marah awak awak tahu?sometimes people act so big when actually they have a mind of a kid..we're old enough to be considered matured..maybe not as matured as our parents or as our older siblings but we are matured for our age..saya nak jumpa awak dan marah awak cukup2..itu yang saya rasa sekarang..tapi saya hormat dengan keputusan awak..awak tak nak jumpa saya..fine..awak tak nak ingat pasal saya..fine..awak benci saya..fine..awak menyampah dengan saya..fine..awak tak pernah anggap saya kawan selama about 11 tahun kita kenal..fine..saya terima..walaupun hati saya sangat sakit dengan pengakuan berani mati awak tu but fine..saya terima..itu awak..bukan saya..sebab saya nak jumpa awak..saya nak ingat pasal awak..saya sayang awak..saya suka berkawan dengan awak walaupun friendship kita macam love-hate relationship..dan saya dah anggap awak kawan saya sejak saya kenal awak dari sekolah agama lagi..awak sedar tak ni?dah lebih dari 10 tahun kita kenal..walaupun kita banyak berubah but i am still me..but sadly enough,towards me, u have never ever been u..not to worry..walaupun awak suruh saya benci awak but then saya tak mampu nak buat macam tu..sebab saya tak boleh benci orang yang saya sayang..i am forever your friend..although i am not to u..and i'll be here whenever u need me..although u are not there for me..

apa kaitan dgn tajuk post?

oh sbb both of these events happen kat fb..but i'm sure u already guessed that..

pinjamkanlah aku kekuatan ya Rabb..

No comments: