Monday, February 23, 2009

lipas durjana.............

ok..saya ad cite yg agk taley belahhh...maybe mmg taley blahh pd sesetengah org enn.ok.cite die ceni.due mlm lepas au..abah suh aku pasangkan suis kipas nk keringkan kasut adik..aku bru bgn dri tmpt y aku bese wat keje tuh...adik ad kat sebelah aku..titibe die jerit...'abahhhh!!!ad lipas!!!!'then die lari g kat abah....aku nmpk a lipastuh enn..kat sebelah tangga tuh..merayap dgn kegeliannya.........aku cm ok.....ad lipas....thennnnn dgn xpasl2 nyeeeeee si lipas tuhhh titibe nk gne die punye agen penerbangan!!!!aku cam 'aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!abh!!!!!!!!!!!!!!!1die terbang!!!!!!!!!!!!!cepat bunoh abh!!!!!!!!!!!!!!!!!' at d same time aku dah lari bdiri ats krusi yg ayh aku slalu dok mgadap laptop die................adik pon xpasl2 nk menambah beban ats krusi tuhh....die g bdiri ats krusi bersama2 dgn aku.......dgn cuaknye aku mencari lipas tuh.....abah da kua dari dapo bawak penyapu....agaggagagagaga....aku cam 'tuuuuuuuuuuu!tuuuuuuuuuu!lipas tuh ad kat tangge!abh cepat bah bunoh die!jgn bg die lari!!!!!!!!!!!!!!cari smpai dpt bahhhh!!!!!!!!!' smpai saat ayh aku da pukol2 lipas tuh...dok tarik2 makhluk tuh dgn penyapu nk buang kat lua,aku pndg je dri ats krusi......................abh kt 'hahhh.tgk laaa.ni lipas tu hah.dah...abh da buang dah..' bru aku turun dri krusi.....................xpasl2 abh aku ckp 'patotnye abh tngkp gmbar korg bdue td.......dgn lipas2 ney skali....bley buat cite dlm blog..........' aku cam haaa yelaaaaa2.tngkap la gmbaaaa.amik la balik lipas tuh td kat lua..tngkp gmba die haaa.sooo.itulah citenye.....btape lipas menjijikkan n menggelikan aku...................bile die da stat terbang tuhhhh........................pergh....mau aku lari satu batu........................

No comments: