Monday, February 23, 2009

maself

aku xphm senanya mengape aku taley benci die.kt sahabat aku lemah..btol ke?tah la.pd pndgn die begitu diri aku ble bhdpn dgn makhluk ney.tp seyes ckp sepanjang idop aku,aku xdpt nk bnci owg.mungkin mmg da dijadikan aku ney bkn jenis yg pendendam.ramai owg tau.aku ney sentiemo n cpt n sng gile marah.smpai satu tahap marah aku da kemuncak gile mmg bebakul2 carotan aku bg kt owg yg aku marah tuh.bnd tuh mmg bese.itulah diri aku y lg satu.aku bukn sahabat2 aku yg boley kawal kemarahan dorg.aku bkn mereka yg boley lupekan org yg bwk mslh pd diri mereka.aku bkn mereka.aku adalah aku la.cemni la aku.cemne pon pndgn sahabat aku pd aku,prangai aku mmg cemni.cthnye d sorg mmbe yg aku dok kt aku bnci gile time skola rendah.mmbe pompuan.kt je bnci.tp ble kua ritu senanye xrs ape pon.aku hy rs bnci ble aku rs marah kat seseorang tuh.itu prangai aku.yg makhluk ney,ye mmg btol limit kesabaran aku die da cecah.n pd rapat ke x ngn die skng bkn mslh besa.aku da xkesa.ye aku marah dgn pe yg die wat kat aku.n aku rs bnci time aku marah tuh.tp skng aku xrs ape.so klu aku ckp ngan die pon xd pe prsn.aku senang cemni.aku senang xcntct die sgt.mcm bnd ney rutin harian.cntct hari2 senanye buang ms aku.so ble titibe xmsg tiap2 ari,bkn satu kejutan budaya pd aku.a guy is not a need.but a friend is.so d point is,aku ckp ke x dgn die,xd bezanye.ma life is stil d same.aku phm klu sahabat2 aku marah dgn pe y aku buat, xapprove n sebagainye.tp xkn korg xphm prangai aku lg.klu xdegil tu bkn fizah namenye.pe y owg xkasi buat tu la y aku buat.aslkan bnd ney xjejaskan aku, aku harap sahabat2 aku relakan.wlupon dlm hati dorg senanye xrelakan lgsg.sape nk disaketkan hati kn?aku tau tahap aku.skng,pd aku,die nk buat ape pon,bukn mslh aku,bkn hal aku ntuk diamik beratkan.xd ape ntuk disakethatikan.sbb skng pd aku,die sape...

No comments: