Friday, May 1, 2009

baby

pipahhhhh~ rini aku nye post xemowwww~ hahahahhaa.ble aku tgk je mke die hilang sume mslh aku.rs dunia aku dipenuhi bunga2 je.rs mcm racun xpena wujud...hahahha.skemmm.serius do.tu bru ank buah.blm ank sdri enn.hahaha.aku tatau la klu aku sorg je rs cemni tp...ble aku tgk mke nurul arifah liyana a.k.a. ank along n kaklong a.k.a. first ank buah aku,aku rs senang hati....hilang terus keemoan aku selama berhari2.diganti dengan tangisan n mke blur ank buah aku yg da lme xjmpe fam aku.da dok kt johor cane nk jmpe selalu enn.ni d cuti pjg bru kaklong dpt balik.da xknl kitorang da si baby tuh.nmpk mke kitorang tros nanes.tp cepat je elok dgn aku.....muahahahaha.cume ngan abh je lmbt...maybe coz mke abh garang sgt.tu yg takot si nurul tuh.hahahahaha.nnti aku mskkn gmbar die yg super cute tunjuk kat korang!!daa

No comments: