Tuesday, April 28, 2009

hati

dammit.mlm nie ttbe mood aku rs xbek la plak.rs tertekan tu dtg balik.rs yg aku rs a few weeks back.the feeling that makes me feel i dont wana to wake every single day.hailaaa...mengapa dibolak balikkan hatiku begini.hai hati....luahkn la sumenye......hahaha.ble da ckp ngarot2 ceni bru ad rs nk ke arh bek cket prsn tuh.tp btol.xsukenye rs begini.xringan cm bbrp hari belakangan nie.ringan la hati.jgn la berat begini.tenang la hati.hati kusayang....tenanglah sayang.....hilang la masalah.....pergila masalah.....dammit....now i know where my key of happiness has gone to.i really know.act i oredy thought where it'd gone to.cume xnk ngaku je.tp haha.....sebudu-budu ne pon,my mind still goes back to there.bangkit la hati.....bangkit la......seterok-terok mane pon kehancuran yg yg diterima, pasti boleh bangkit.adoyaiiiiiiiii.tah ayt buku motivasi ne tah aku angkut niiiiiiiii.bingung!dah!xnk pk pasl tuh.ni aku nk ckp ni.dak yg cri mslh ngan aku tu kt kt mmber aku yg die rindu nk dgr sore aku.aku cam.............ha?whathefish??die yg cari pasl then skng nk kt ceni plak?hmm.sesungguhnya aku xphm spesis ini.sungguh.walaupon name genesis nye same tp pebezaan yg umpama langit ketujuh dan kerak bumi menyebabkan aku xmampu nk menyimpulkan apa yg boleh difahami ttgnye.sungguh.klu nk suh aku wat exp pon aku rs wat smpai infinity pon aku rs aku nye exp tu fail.from the first try until the infinity.sungguh aku kt aku mmg hrpn aku nk tegur die.tp esok2 sape tahu.klu tuhan da bolak-balikkan hati kita untuk maafkan die,kite bole buat pe.wlu pe kite ckp skng, tu xkn ubah pe yg akn jd esok.yea.walau aku kt aku xkn trime kehadiran die tp esok sape tahu.walau pe pon yg jd esok hari aku doa semuanye baik untuk aku.sbb pe yg tuhan da tentukan sememangnye untuk kebaikan kita.jgn lupakan masa silam jadikan pedoman.jgn risaukan masa depan krn ia belum pas ti dan belum turun dari loh mahfuz.hidup untuk hari ini di mana ianya sedang berlaku dan pasti.hidup sebaik-baiknya tiap-tiap hari kerana hidup ini hanya untuk hari ini.waaaaaaaaaa.da mcm pakar motivasi siot!hahahahaha.okke.hati sy da lebih tenang dri td.ngee~ nk wat keje lak.assalamualaikum.=)

No comments: