Tuesday, May 31, 2011

sahabat

assalamualaikum..

baru2 ni akak usrah saye ad kongsi satu blog ni dgn saye.. n dalam blog ni penulis die telah mencoretkan satu kisah ttg persahabatan yang solely berkasih sayang kerana Allah.. selama ni saya mungkin faham mungkin tidak.. tapi bila saya bce coretan si penulis ni, saya faham.. oh mcm ni.. saya xsmpai lagi kat tahap tu.. betape byk lgi yg saya perlu perbaikkan.. next time saya akan kongsi dgn korg ye blog tu.. saya x on fb skrg ni.. so wait for this hujung minggu! hee ^_^

ni quote yang sangat2 terkesan kat hati saya.. saya kongsi dgn korg sume..

Teman yang paling baik adalah apabila melihatnya mengingatkan diri kita kepada Allah.Apabila mendengar bicaranya menambahkan ilmu agama.Dan apabila melihat gerak-geri dan amalannya mengingatkan diri kepada kematian sehingga menuntut diri untuk istiqamah dan bertaubat.Carilah teman yang paling baik itu.Dan jadilah teman yang paling baik itu.

read and heed :)

No comments: