Sunday, June 26, 2011

khas ntuk cik haleeda hamidi


assalamualaikum..

me and you! org lain sibuk wat exp kite tgkp gmba plak..bgus pnye students.. XD

perlu ke aku terangkan pasl gmba ni?phm2 jela kn..haha
(ni gmba amik time fieldtrip time jln2.ko xikut time tu)

otanjoubi omedetou haleeda-chan! selamat hari lahir yg ke-19~ pfft.. lambat la ko ni.. bru nk 19.. aku da 5 bln la 19.. haha.. ok aku da merepek..

oh ye..nk adiah ke? haha.. aku lpe la adiah pe ko kte ko nk.. klu aku lpe.. ko pn lpe.. so xyh la aku belikan adiah kan? haha.. btw, tgk duit aku dlu la klu byk nk beli adiah grand2 ntuk ko.. so klu ko nk gula2, sebalang pn xpe(sbb gula2 kan.heh) tp klu ko nk keta ke kpl terbang ke, kerak jela aku mmpu bg(o not).. hahaha

ok2..serious time!

cik haleeda hamidi..semoga makin btmbah usia ni kematangan n ilmu di dada pun makin btmbah..semoga makin dekat dengan-Nya..semoga persahabatan kita ni makin manis n makin erat..semoga kita saling mengingat,saling menyayangi,saling mengajar,n many more saling2..haha..n aku nk share pe yg mmbe TANTA aku share, SAYA NAK MASUK SYURGA DENGAN AWAK! heh,tersegan kejap kt sini..*blush* hahaha

ok..berakhir la sudah..sila jgn meremang bulu roma, tergeli o tergelak o terharu o ternangis dgn post yg SUPERR hebat ni..khas untuk cik haleeda.. ^_^

ps: ko saje kol aku byk2 en..tau la dpt free kol..haha

No comments: