Saturday, April 25, 2009

azfar si pengacau

dari awl lg aku mmg xpena bekenan ngan si azfar tu.mmg mulut laser.xd insurans.awl tu aku xdla kesa pasl die.tp last yer ad satu hari nie aku dtg lmbt ntuk +mad.n seingat aku aku badmood.time aku dtg tuh aku cm terhempas pintu.yela..pintu tu mcm bole pusing 360 degree jerr.bukan salah aku 100 pesen klu pintu tu terhempas enn.then xpasl2 nk wat aku lg nyirap,time aku lalu sblh mamat sengkek tu,die kt gengster...eyyy.suke hati aku laaa.ad aku kaco ko ke skng?ko wat pe pun aku xpena komplain pape ennnn.then rini lakkk.maimun la cite kat aku.aku dtg tusyn lmbt.far xdtg again.die kna blik kg .d kenduri.maimun cite.time sume owg da masuk,sir ty mane due org datin nie xdtg lg?aku dgr je cm aelaaaaaa.pe ni sir???ne d kitorang cm datin..yg tige ekor dlm klas tu yela enn.cam murai tercabut bulu dada........nk2 si azfar tuhhh.ok back to d story.then zahed jwb,farisa xdtg hafizah xsmpai lg.haaa ni nk sampai klimax niehh.si azfar xsayang mulut tuhhh g smbung....die kt gengster slalu dtg lmbt.then sume owg pon gelak...........aku cam ayyyy.ko phal nk kuang aja ngan aku?ad aku ganggu hidop ko skng?mmg mulut xd insurans.mmg aku da bisg2 aa time tu.tp maybe die xpasan pon pasl pe.then kitorang ad test au.time da nk bis ms tu die xbis2 kacau2 owg enn.mmg dasar pengacau hidop owg.sampai sir xthn die bajet marah aa(sir mmg xley marah kot...mrh xdrupe mrh.comell je tgk.hahaha) die kt azfar ni kan.mcm2 tau.die ni asik mcm ni ke? aku pon cam yela sir,die mmg mcm ni.banyak karenahhh.haa.tediam kawww.ko jgn ingt aku diam aku xley balas balik.ko bisg pasl aku lg siap ko!nk cari gado ngan aku.ko ingt aku xreti nk balas??boley jalan laaaa weyy.=p

No comments: