Thursday, April 23, 2009

kecelakaan

baru-baru nie aku tertekan pasl due makhluk Allah.satu ni aku mmg da give up ngn die.xd sekelumit prsn da dlm diri aku nk bebaek ngn die.hahaha.sekelumit prsn.cam skemaa.nyway..lg sorg ni plak mmg pnh d sjrh xbaek ngn aku.nk2 lg ngan mmbe2 aku yg tersayang.klu die ad dlm celah2 time aku bsama geng aku,ketidakselesaan amaaaat dirasai.dats way ble die mgade2 bajet mrajuk ngn aku,aku xhirau.xckp ngan die ntuk jgka ms tertentu amat dialu-alukan.klu x rs mcm most of the asik menempel je kt aku.rimassssss.d stu time tu ngade2 sgt xtegur due hari,aku mls ah.aku kt kt karti,aku nk tuka tmpt.mls aku nk bdok sblh dak bisu.then asik2 sindir dri jauh kuat2.hari nk tuka tmpt tu xpasl2 nk emo2.sdgkan die yg stat dlu.nex wiknye aku dtg msk klas,bole plak die sengih2 cm xdpe jd.siap bg aku bear gantung.nk pujok ke?mls pjg cite aku ok jela.tp bgs btol aku tuka tmpt.xdla aku kna tadah telinga dgr bnde geli geliman bebakul2 yg klua dri mulut die.naek bulu roma aku doe.aman cket hari2 aku yg mendatang............
em2.baru2 ni d satu kecelakaan blaku kt sorg budak tu.ble izan story kt aku,hmm mmg jujurnye aku risau.da bli mknn aku tu,aku dok cri die xjmpe.aku ingt hati aku mmg da kosong..ble jd bnde2 ceni,bru nmpk..rupenye aku boleh lg risaukan die.yea aku tau mmbe aku taley trime die sejak knl lg.sape bole do..klu aku ni mmbe aku pon aku taley trime.ble tau die msk spital ad gk rs nk g lwt.nk2 time tu lak rmai y g kem.ingt nk ajak izan n yna.tp ble abh kt ari ahd nk g pesta buku,aku kt la nk g lwt kejap.ikut mood abh la klu die kasi.nasib lak dpt g.xdpun aku ajak yna.rs2 die mcm xkn nk g.heh.dorg tau pn d nex day.hm.ingtkn owg xtau.rupenye ad gak.tekejut gak aku d owg pelok aku ttbe.xpenah2 pelok en.ingtkan sbb pe la...aku tepikir gak pasl study die.tp np nk mik kesa lg.aku da nasihat die pe yg patot.so aku rs smpai tu jela rs risau aku.mls nk beratkn pale.k la.nk g tusyn.salam

No comments: