Wednesday, June 3, 2009

baik la cpt...

dammit..let me ask ya one thing..gimme one aspect of ego does ya good..i know i dont really hv anything to do wif this but watching you both just make me go crazy!y does it hv to go this way?i know..it is easier said than done..tp korang....sampai bile korang nk mcm ni?aku xtau smpai bila aku boley tahan wat dono je weyyy.saket jiwa aku tgk korg cmni...tolong laaa...satu soalan je aku nk ty korg..mane lg penting?ur ego o frenship yg da korg bina for about ten years?sepuloh taun bukan sekejap...da mcm2 korg xperience same2..korg pon da paham ngan prangai masing2..jangan la taun trakhir kite kat skola same2 ni korg nk masam2 muke..smpai bile korg nk perang dingin?aku minta sangat2...xkesala sape mula dulu...aku nk kawan aku same2 balik.....sory klu korg terase o geram aku ckp ceni tp aku da xthn da..

No comments: