Thursday, June 11, 2009

geram..

boleh aku tau nape hari nie aku rs saket hati?ad owg tau sbb die?huaaa...nyampah aku do...lalalalala~ weyyy!rini bday angah aku...aku tau xd kna mgena ngan korg..tp ske ati aku la nk gtau ke x..ske ati korg la nk bc ke x..aku peduli pe..
so2..kitorang g mkn kat restoran kapal kat kampung baru..tmpt tu famous ngan steak..msti d dri korg pena g pnye..cm agk famous tmpat tu..agk nye la..g mkn lmbt cket coz aku d tusyn..xkn nk tglkan aku en..da la bday adik aku mkn dulu xtnggu aku bis tusyn..nyway..epy bufday angah!i lep u bery much lah!n kakngah n kaisara.kite nk jmpe kaisara!bawak kaisara balik kl cepat2!kite d tusyn ne ley g klntn..huhuhu..walaupon xd kaitan tp2 aku nk tulis gak pasl kaisara!=p
and2 arinie hari bersejarah gak coz nurul arifah liyana da boleh didukung oleh pakngah n atok nye tnpe menanges!wohoo!sian atok n wan arifah..evrytime dorg dtg dekat je arifah nanes..same la ngan pakngah die..tp rinie nk lak die..da ok..maybe die tau sok die da nk balik johor dats y die jd baek..haha xd kaitan..dgn makteh paklang n paksu je die cepat mesra kn arifah kn?haha..makteh die hulur tgn je die sambut..ngeh3~ bangga xpepasal ow..bia a..bukan slalu..=pp nyway asal aku kerek sangat mlm nie?maybe sbb geram aku xhabis lg kot?geram?nape geram ek?haa..lu pikir la sdri..
lagi2!aku xbis lagi nie..mlm nie kitorang satu fam da merumuskan bahawa arifah sedikit brlainan dari baby bese..phal aku wat ayt cam nk wat conclusion je?nyway..besenye kite dgr owg slalu ad bantal bucuk en..ey aku xpeduli klu ko xd..aku cakap biasanye..kanak2 en..normal la..sape xd tu..kesa plak aku?tapi2..pe yg len kat arifah nie..die bukan bantal bucuk..tp baju bucuk..'hua?baju bucuk?', manusia yg mbaca tertanye2..ko xtertanye2 DIAMM..tu baju kaklong..cite die ceni..arifah tgl ngan atok n nenek die kt johor ms mak die belajar kt maktab..d satu time tu,arifah nanes3 xbenti..so nenek johor bg baju lame mak die kt arifah..diam plak die..ad bau mak die kot..tu yg senyap tu..rindu ngan mak die..so smpai skng la tradisi tu mlekat..tradisi?pekebende tradisi nye do?aku pon tatau..so smpai skng arifah tido ngan baju mak die..td nk kua mkn pon bwk baju bucuk die..tp2 tgl dlm keta je a..
hey..kesaketan hati saye da bekurangan..mungkin kegembiraan bersama kluarga n ketawa td dah berjaya mengurangkan kadar kesakitan tersebut..n the award goes to nurul arifah liyana!penyeri kehidupan pembawa kegembiraan..haha..arifah jgn la balik lagi!waaaaaa!nty makteh rinduuu!tere lovus muchos arifah dear!

No comments: