Wednesday, June 17, 2009

lalalalala~

wey rakan2!!!harinie keajaiban berlaku!!!aku dpt A ntuk bm..........wahahahahahahahahahahahaha.bapakkk xcaye weyyyy....maybe korg ingt aku nk berbangge diri but....if u know my teacher....how hard it is for us to get even ONE MARK...n how strict she marked our papers...perghhhh!xpena aku rs bm sesusa ni!n xpena aku rs how i HATE bm now....i like bi more....hahahahaha...n u know what?my bi is higher than bm!waaaaaaaaa!how can dat be??!!!ironicc....tp A bm aku cukop2 mkn je...xla pawe cam owg len ennnn....


o yea!harinie bday farrrrrisaaaaa~ hahahaha...i kinda predict that u dnt wear dat thingy darling but...its cute...thats y i bought it...hahahaha..hepy bufday galfwen..i luff u more than u luff me!(rs cam dejavu x far?haha) n syukur la dorg da bekk...hahaha..aku tatau la da bp lme dorg pendam prsn nk kongsi citer pasl one tree hill tuhh...hahahahaha..da bzmn xckp la ktkan..skali becite blik berjela2 story kuaa..


n i wana warn u ahmad khushairi bin mohd zahari...if u spread that damn crap thing again i'll chop2 ur head...i dont need ur help to make it worse...

No comments: