Tuesday, June 9, 2009

sire

wahahaha..aku nk cite pendek je..kite tros ke climax..time tu tgh rehat..aku n yna nek ats..yna nk byr sumting..d la betukar buku whizz..then yna ty aku..ingt lg x bunge silat pekebende..aku kt xingt..tp klu wat nty maybe aku ingt la..haha..cm da bzmn je kot..then2..yna cam nk kerek2 ngan aku..die kt aku ingt pon ble wat sebelah die en..eleyy..pawe aa tuu enn..ckp sy xingt pelebat gak ennn...eleyyyy..then turn yna byr..die cam kat dlm ofis..aku geram yna ckp cmtu so aku wat2 la tembak yna kt pale..agagagagaga..blom pape da xcited xpepasl..kk..time aku tembak yna die dlm ofis..tmpt byr tu cam didindingi oleh cermin can look-thru je au..die d kt dalam n saw what i did..hahahahaha..n die sengihhhh n geleng pale..agagagagagagagagaga..kiutos mundos!perfecto similos!ehem2..berita skng myiarkan pencairan di kutub utara n selatan berlaku serentak n bumi kini di tahap kritikal..banjir besar akan berlaku kurang dri 5 saat..sekian laporan berita dari fizun news..hahahahahaha..cam bangang je..

haha..ynaa~ sy da wat pe yg sy cakap..first time sy post pasl die au..sy xsegila awk..agagagaga..

No comments: